رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

شرکت گوگل به علت پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر عظ‌یم‌الشأن اسلامصلوات‌الله‌علیه‌و‌آله در سایت یوتیوب (وابسته به این شرکت) خسارت هنگفتی متحمل شد.

در پی اعتراض مردم در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم در سایت یوتیوب، وابسته به شرکت جستجوگر اینترنتی گوگل، ارزش سهام این شرکت به شدت کاهش یافت.

به نوشته نشریه المنار فلسطین، رتبه سایت گوگل در سایت الکسا (alexa) از رتبه یک به رتبه دوم تنزل یافت و این در حالی است که رتبه گوگل طی هشت سال گذشته در الکسا یک بود.

فعالان رسانه‌ای اعلام کردند که تحریم شرکت گوگل سبب شده است تا ارزش سهام این شرکت به شدت کاهش یابد و خسارت ۲۱۰ میلیون دلاری به آن وارد شود.

سایت یوتیوب که در مالکیت شرکت گوگل قرار دارد، با وجود اینکه مدعی است از گذاشتن فیلم‌های خشونت‌آمیز خودداری می‌کند، ابتدا اعلام کرد که فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام را از این سایت حذف نمی‌کند، اما پس از تظاهرات گسترده مسلمانان این شرکت مجبور شد مانع از دسترسی به این فیلم در برخی کشورهای اسلامی شود.

در پی انتشار بخشی از فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام در سایت یوتیوب، موجی از اعتراضات کشورهای اسلامی را فرا گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 15731
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1